.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش40 درصدی آمار طلاق در مازندران
بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش ...
افزایش40 درصدی آمار طلاق در مازندران

مشاور استاندار و رئيس كميته امور زنان و خانواده استانداري مازندران، گفت: بر اساس آمارهاي موجود در سال گذشته، آمار طلاق در استان مازندران 40 درصد افزايش يافته است.
زهرا شرف الدين، مشاور استاندار و رييس كميته امور زنان و خانواده استانداري، در همايش سوادآموزي و مهارت هاي زندگي ويژه خواهران آموزشيار استان مازندران،در مورد شبهات حجاب در جامعه گفت: از اهداف بسيار مهم كميته زنان و امور خانواده تشكيل، تحكيم و بقاي خانواده و ارتقاي توانمندي زنان استان در ابعاد مختلف است و حجاب و عفاف تنها پوشش نيست بلكه حجاب عفت بدن است.
وي، نداشتن مهارت زندگي بين افراد را از عوامل بسيار مهم عدم رعايت حجاب و عفاف در جامعه دانست و افزود: عفاف يك وظيفه اطلاق مي‌‏شود كه زن و مرد بايد آن را رعايت كنند تا موجب نابودي جامعه نشود زيرا بزرگترين اهداف استكبار در هر جامعه‌‏اي استفاده ابزاري از زن است، زنان بايد بدانند اگر عفاف را رعايت نكنند سرانجام اين كار چون سقفي بر سرشان خواهد ريخت.
شرف الدين، از افزايش 40 درصدي طلاق در سال گذشته خبرداد و خاطر نشان كرد: از مشكلات عمده در پرونده‌‏هاي طلاق، عدم اعتماد طرفين است و طلاق همان سقف فرو ريخته است، به همين دليل تمام دستورهايي كه در دين آمده به حفظ عفاف و حجاب اشاره دارد به طوري كه در روابط زن و مرد آنچه منجر به فساد مي شود حرام عنوان شده است.
رييس كميته زنان و امور خانواده استانداري مازندران، تصريح كرد: از علت‌‏هاي بسيار مهم از بين رفتن خانواده در كشورهاي غربي و زيبا جلوه دادن زن‌‏ها در خارج از خانواده است، آنان براي حفظ بنيان خانواده در كشورهاي‌‏شان بهترين الگوها را در شرق جستجو مي كنند.
وي در پايان سوادآموزي را بسيار مهم و مقدس ارزيابي كرد و افزود: اعتقاد و عمل معلم بايد يكي باشد، اگر بخواهيم در اين كار موفق باشيم بايد توفيق حاصل شود با الفباي خواندن و نوشتن مي‌‏توان الفباي خوب زندگي كردن را آموخت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.784 seconds.